.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مخالفت نمایندگان بابل با احداث سد هراز

نماينده مردم نور و محمودآباد در مجلس با بيان اينكه نمايندگان مردم بابل در مجلس با احداث سد هراز مخالفت مي‌كردند، گفت: مازندران يك خانه است و همه مردم بايد زير سقف اين خانه جمع شوند و جايي بايد سد بخورد كه همه از آن استفاده كنند.

احمد ناطق نوري شامگاه پنج‌شنبه در حاشيه مراسم كلنگ‌زني سد هراز در جمع خبرنگاران با اشاره به اينكه مردم مازندران از فقدان آب كشاورزي سال‌ها در رنج بوده اند، گفت: پروژه سد مخزني هراز(منگل) يكي از اقدامات زيربنايي در مازندران است.

وي اظهار داشت: احداث سد لار تنها براي رفع مشكل كشاورزي مطرح بوده اما سد هراز نه تنها در بخش كشاورزي بلكه براي آب آشاميدني نيزمورد استفاده قرار مي‌گيرد.

عضو هيئت رئيسه مجلس ادامه داد: به دليل استفاده از كود و سموم شيميايي و آلودگي آب‌هاي زيرزميني سلامتي نسل آينده در معرض خطر قرارمي‌گيرد كه با احداث سد هراز بسياري ازآبها در بخش كشاورزي، آب شرب و سفره‌هاي زيرزميني تامين و سبب رونق اقتصادي و سلامت عموم خواهد شد.

نماينده مردم نور و محمودآباد در مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به اين سئوال كه آيا فكري براي توزيع مناسب آب بعد از احداث سد هراز بين شهرهاي همجوار شده است؛ خاطرنشان كرد: هيچ مشكلي در توزيع آب بعد از احداث سد وجود نخواهد داشت.

ناطق نوري با بيان اينكه آب مسئله‌اي است كه در آينده همه جهان با اين مسئله با مشكل مواجه خواهد شد، يادآور شد: با استفاده بهينه و نظارت بايد به اين مايه حياتي توجه كنيم.

به گفته وي انحراف رودخانه چالوس به سمت شرق مازندران براي جمع‌آوري آب‌هاي رودخانه پروژه بزرگ ديگر در اين استان است كه مشكلات آب قسمتي از شرق مازندران را برطرف مي‌كند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.